Üdvözöllek kedves Anime rajongó!

Sziasztok! Köszönöm, hogy meglátogattad az oldalt, és jó videó nézést kívánok!
Már egész sok videó van fent, jobb oldalt találjátok az animéket. Több módon elrendezve kereshetitek név (Blogarchívum), műfaj (fajták), képek szerint is (lent katt a képre). A honlapot azért hoztam létre, hogy új animékre bukkanhassatok amit esetleg még nem láttatok vagy újranézhessétek kedvenceiteket.
A honlap nyílt 2014.07.10

2014. július 10., csütörtök

Deltora Quest

Ismertető: A Deltora Quest nekem elment kisebb koromban néztem az animaxon... Sok benne a harc szerelem nagyon nincs benne... Nos a lényeg az hogy ez olyan  küldetésem hogy megmentsem a földet (ott épp Deltorát de ez mellékes) Ez inkább kisiskolásoknak való (szerintem ) de kb én 5.ben néztem (mert az ment XD) szóval nézhető inkább fíuknak ajánlom de mondom én is megnéztem :) valamennyi részét a lényeg hogy sok küldetésen kell átesniük(Lifnek Bárdának és Jázminak) hogy megszerezzék a hiányzó ékköveket Deltora övéből mindegyiknek van valami hatása és mindegyik veszélyes helyen van elrejtve szóval nem egyszerű :D Az övvel tudják legyőzni a sötétséget....
:
(Magyar szinkron)
most csak kinként raktam fel (ez gyorsabb de ha tengernyi időm lesz akkor felrakom vidiként hogy ne kelljen annyit kattintatnotok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése