Üdvözöllek kedves Anime rajongó!

Sziasztok! Köszönöm, hogy meglátogattad az oldalt, és jó videó nézést kívánok!
Már egész sok videó van fent, jobb oldalt találjátok az animéket. Több módon elrendezve kereshetitek név (Blogarchívum), műfaj (fajták), képek szerint is (lent katt a képre). A honlapot azért hoztam létre, hogy új animékre bukkanhassatok amit esetleg még nem láttatok vagy újranézhessétek kedvenceiteket.
A honlap nyílt 2014.07.10

2014. július 10., csütörtök

Elfen Lied

A cselekmény a japán Kamakura városában játszódik. A fő történetszál az emberekhez külsőleg hasonlító, diclonius fajhoz tartozó Lucy életét követi. Egy kutatólaboratóriumban tartják fogva, ahonnan egy adandó alkalommal elszökik, ám menekülés közben eltalálják és a vízbe hullva eszméletét veszti és ennek hatására egy másik személyiség is kialakul benne, ami gyerekes, ártatlan viselkedésmóddal párosul.
A helyi egyetem két tanulója talál rá a vízparton, Kouta és unokatestvére Yuka, és mivel kezdetben csak azt tudja mondani, hogy Njú, ezért így nevezik el, illetve otthonukba is befogadják. Lucy esetenként visszatérő személyisége, az elfogására küldött speciális osztagok, valamint a többi diclonius támadása miatt az addigi nyugodt életük a feje tetejére áll./wikipédia majd írok róla ha megnéztem.../
13 +1speciál /király vagyok, hogy találtam :D/
részes aki nem bírja a vért... hát ne nézze mert jó pár rész van benne!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése