Üdvözöllek kedves Anime rajongó!

Sziasztok! Köszönöm, hogy meglátogattad az oldalt, és jó videó nézést kívánok!
Már egész sok videó van fent, jobb oldalt találjátok az animéket. Több módon elrendezve kereshetitek név (Blogarchívum), műfaj (fajták), képek szerint is (lent katt a képre). A honlapot azért hoztam létre, hogy új animékre bukkanhassatok amit esetleg még nem láttatok vagy újranézhessétek kedvenceiteket.
A honlap nyílt 2014.07.10

2014. július 10., csütörtök

NANA







A sorozat két fiatal lányról szól, akik épp Tokióba tartanak egy csodaszép, havas estén. Mindketten húsz évesek, és álmaikat, vágyaikat, szerelmüket keresve indulnak el a nagyvárosba. Mindkettőjük neve Nana. A nagy hóesés miatt a vonat hosszú ideig egy helyben áll, és ez beszélgetésre sarkallja a lányokat. Oosaki Nana a Blast (Black Stones) punk együttes énekesnője, külsőleg
hűvös és vagány kinézetű lány, de testében egy sebzett lélek lakozik. Álma és élete is egyben a zene, egyetlen csomagja egy gitár és egy doboz cigaretta, állítása szerint másra nincs is szüksége. Komatsu Nana egy életvidám és sokat fecsegő típusú ember, aki hajlamos első látásra beleszeretni abba a férfiba, aki elmegy mellette az utcán, és ez már elég sokszor okozott neki fájdalmat. De úgy látszik, végre megtalálta igaz társát, és hozzá költözik Tokióba. Álma, hogy szerető feleség legyen, és hogy elláthassa azt a férfit, akit igazán szeret. A két szereplő útja elválik, mikor a vonat végre befut Tokióba. De később a sors újra összehozza őket és végül lakótársak lesznek. Két különböző személyiséget ismerhetünk meg a lányokban, mégis az idő elteltével kialakul köztük egy kötelék, ami mindennél erősebb. Nana és Hachiko (K. Nana) egymás mellett ismerik meg a felnőtté válás örömeit és kínjait, együtt fedezik fel önmagukat és az életet.(én először mikor Tv ben néztem ráadásul nem az elejétől csak a közepén valahol egy két rész nem értettem kiről miről szól mert még nem tudtam hogy mindkét lányt Nananak hívják na ezt most letisztáztuk XD bocs de muszáj volt leírni:) Kedvencek között van az anime!!
Részek száma: 47
Kiadás éve: 2006-2007
Műfaj: dráma, zenés, romantikus, vígjáték

Részek magyar szinkronnal:
Vidik




Szereplők

Teljes név:Oosaki Nana
Becenév:Nana
Kor:20 év
Banda:Black Stones(röviden:Blast)
Szerelme:Ren

Teljes név:Komaztsu Nana
Becenév:Hachi,Hachiko
Kor:20 év

Teljes név:Nobuo Terashima
Becenév:Nobu
Kor:20 év

Teljes név:Shinichi Okazaki
Becenév:Shin
Kor:15 év

Teljes név:Yasushi Takagi
Becenév:Yasu
Kor:23 év

Teljes név:Ren Honjo
Becenév:Ren
Kor:22 év

Teljes név:Takumi Ichinose
Becenév:Takumi
Kor:23 év

Teljes név:Layla Serizawa
Becenév:Reira
Kor:22 év

Teljes név:Naoki Fujieda
Becenév:Naoki
Kor:23 év








Képek















Idézetek
Amikor 16 éves vagy, mindenkibe beleszeretsz. 17 évesen megismersz valakit, akit különlegesnek hiszel, de hamar 18 leszel, és már túl is vagy az első csalódáson. Mire betöltöd a 19-et, megtalálod azt, akit mindig is kerestél, de az érzések gyorsan változnak, és 20 évesen újra kezdenél mindent. De legbelül tudod, hogy valaki csak rád vár.
Mindig azt hittem, hogy muszáj megküzdeni az élet hullámaival, legyenek bármekkorák is. De talán mégsem olyan nagy őrültség sodródni velük, amíg előrevisznek. Nana
Ha elsodor az élet vihara, állj talpra, és nézz vele újra szembe! Hachi (mondja Nana dalairól)
Holnap, lehet, sírni fogok, de holnapután, lehet, mosolyogni. Ez elég. Ilyen az élet. Ha nem vesztem el a reményt, a holnap jönni fog. A holnap jönni fog, ha nem veszted el a reményt... ezt Nanától tanultam. De az esős napok még mindig nedvesítik az arcom könnycseppekkel, most is. Hachi
A magunk sorsának csak mi lehetünk a kovácsai, én legalábbis így hittem. De közben rá kellett jönnöm, hogy ehhez nem mindenkinek lehet elég ereje.Nana
A 100 jenes boltban, még mindig árulnak olyan epres poharakat, de ha eszembe jutott, hogy ez a 2 pohár, olyan sokat jelentett Hachinak, hogy nem vett belőle tartalékot,a seb a bal arcomon, amelyről fogalmam sem volt, hogy szereztem, elkezdett kegyetlenül fájni. Nana
A Trapnest egy csapda kellős közepét jelenti, amely ha elkapott nem menekülhetsz. Ezt a nevet, csak az találhatta ki, aki maga is képes lehet erre.
Ha a Blast nem lesz sikeres, ezek az emberek eszementek
Hachi: Jól van... Ha kimondod hogy szeretsz lefekszem veled!
Shouji: Hogy szeretlek? Ezt éreztetni kell nem kimondani!
De ha jobban belegondolunk, a veszekedés valójában csak egy harc az emberek egója között, hisz az emberek még akkor sem értik meg egymást, amikor az igazságot mondják el egymásnak. Valószínűleg lehetetlen úgy élni, hogy ne bántsanak meg minket, de ha elég elszántak vagyunk, akkor talán sikerül úgy élni az életünket, hogy közben senkinek nem okozunk fájdalmat.
Bárcsak még mindig Hachi járna az eszébe, még mindig azt akarom, hogy csak Őt szeresse. De nem szeretnék továbbra is ilyen önzőnek tűnni. Isten! Buddha! Ördög! Kérlek hozzátok újra össze, Nobut és Hachit! Nana
Ne haragudj, hogy ezt mondom, de még mindig jó érzés veled beszélgetni. Örülök, hogy újra találkoztunk, de többé nem fogunk.
H: Na, akkor menj.
Shouji: Előbb menj te. Hol találkoztok?
H: Az titok. De ráérek még, szóval még barangolok kicsit addig.
S: Barangolsz? Azt mindig is szeretted. Pedig folyton eltévedtél.
H: Mostanában nem szoktam. Na! Indulj.
S: Akkor vigyázz magadra. Erőt, Egészséget!
Tudod Hachi, azt mondják, ha elveszítesz valakit, rájössz, mennyire is volt fontos számodra. De igazán csak akkor érted meg, ha még egyszer a szemébe nézel. Ha most újra találkoznék mind nyitótokkal, megint rátok kéne támaszkodnom. Annyira félek, még csak meg se merek mozdulni.”
Hachi: Ha megismernéd az igazi énemet, nagyot csalódnál.
Nobu: Akkor okozz nekem csalódást, (...) másképp tényleg nem tudnék lemondani rólad.
Azt hiszem, túl nehéz teher nyomja a vállát. Hadd vegyem át a felét. Ne akarjon mindent kézben tartani, mert ha egyszer tényleg erre lesz majd szükség, arra eszmél majd, hogy már mindkettő tele van.
Eleinte még reméltem, hogy csak tévedek, egyáltalán gondolni sem akartam rá, de egyszerűen nem tudtam kikerülni, és egyre jobban megijedtem. (...) A kórházban el kellett fogadnom, hogy egy gyerek, a saját gyerekem növekszik bennem, és akkor megértettem, hogy ha abortuszom lenne, akkor nem tudnék már úgy élni, ahogy korábban. Végre elmúlt a félelem és a feszültség és csak az járt a fejemben, hogy össze kell szednem magam. Nem is tudom, hogy mondjam el, de... úgy éreztem, mindenáron muszáj megőriznem a bennem növekvő életet. Hachi
----
Ren: Nyugi! Az a pár ember, akit a barátodnak tartasz, nagyrészt az én barátom is. Lemásolod?
Nana: Tényleg!
Ren: Hoppácska!Lemerültem!
Shin: Áá, az egy Ron, úgy látszik nyertem.
Nobu: Átvertél te kis seggdugasz! Rohadtul nem vagy aranyos, tudod!?
Ren: Akkor vedd számba a családalalpítást, kedves leendő apuka...
Takumi: Na nézd csak kinek jár a szája...
Ren: Nem csak a szám jár. Én aztán boldogan állnék elébe, de már megint szedi azt a vackot...kiakaszt ez a nő.
Takumi:
Mintha nem lenne belőled egy is elég ...
Na vegyél vissza kiscsíra! Ne játtszd itt a szentet! Te lemondtál a csajodról meg a barátaidról a karriered érdekében, szabályosan eladtad a lelkedet! Az más kérdés, hogy én vettem meg ... Takumi
Hachi: Sok fiúbarát ... értem már, az biztos tök jó lehet ... ha jobban meggondolom, nekem még egy fiúbarátom se volt, vajon miért?
Junko: Azért, mert te a fiúkban az ember helyett csak a k

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése